كد مطلب: 20436 11 آبان 1395 ساعت 17:39

پرداخت موبایلی روی سیم کارت امکان پذیر شد

تلنا: بیش از 150 هزار پایانه فروش با قابلیت NFC در سراسر کشور نصب شده که سرویس پرداخت موبایلی روی سیم کارت را در فاز نخست با کارت شهروندی و سپس با کارت های بانکی امکانپذیر می کنند.

 
به گزارش خبرنگار تلنا، یک ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی از آغاز پرداخت سیم کارتی از طریق NFC با یک اپراتور موبایل خبر داد و گفت: بیش از 150 هزار پایانه فروش با قابلیت NFC در سراسر کشور نصب شده و این سرویس در فاز نخست با کارت شهروندی و سپس با کارت های بانکی ارائه می شود.
محمد جلالیان معاون توسعه محصول شرکت اتیک، گفت: علیرغم تنوع ظاهری خدمات پرداخت الکترونیکی در حوزه های موبایل، اینترنت، کارت هوشمند و کارت بانکی اما تمامی نیازهای پرداخت الکترونیکی به سمت همگرایی در حال حرکت است.
جلالیان بر تمرکز جدی به سرویس محور شدن خدمات تاکید کرد و گفت: در رویه جدید، فارغ از تکنولوژی، نیازهای مختلف را شناسایی و با ترکیب چندین روش خدمت درخواستی را به کاربر ارائه می کنیم که پرداخت سیم کارتی از طریق NFC و از جمله سرویس هایی که با ترکیب روش های مختلف ارائه می شود.
معاون توسعه محصول شرکت اتیک با اشاره به روش پرداخت سیم کارتی از طریق NFC، از نصب بیش از 150 هزار پایانه فروش با قابلیت NFC در سراسر کشور خبر داد و گفت: بانک مرکزی تدوین مقررات پرداخت از طریق NFC را در دست بررسی و تدوین دارد و طبق تجربه جهانی و علافمندی اپراتورها به این موضوع، ارائه این سرویس در ایران نیز به زودی اتفاق خواهد افتاد.
او با اشاره به توافقات صورت گرفته با اپراتورهای موبایل، گفت: در حال حاضر پرداخت NFC با یکی از اپراتورها آغاز شده و درصددیم در فاز نخست این سرویس را با کارت شهروندی (من کارت) و سپس در قالب کارت های بانکی ارائه کنیم.
جلالیان ارائه نخستین تولیدات بومیPOS در نمایشگاه را از دیگر اقدامات جدید اتیک عنوان کرد و گفت: در حالی که تاکنون تمامی POS های مورد استفاده در کشور از محصولات خارجی بود، برای نخستین بار با کمک شرکت تایوانی کسلز کارخانه تولید پایانه های فروش در کشور و در منطقه آزاد اروند تاسیس شده که قابلیت تولید سالانه 200 هزار دستگاه POS را دارد.
او سرویس ارائه خدمات باشگاه داری و خدمات مراکز تفریحی را از دیگر سرویس های جدید اتیک در نمایشگاه تراکنش عنوان کرد و توضیح داد: برای نخستین بار در تله کابین توچال ارائه خدمات باشگاه داری از فروش بلیط تا مدیریت مشتری، از حالت سنتی به الکترونیکی تغییر کرده است که این تغییر امکان ارائه خدمات بهتر و تخفیف به مشتری براساس استفاده را فراهم می کند.
 

نظرات بازدیدکنندگان:

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیکی :
وب سایت:
* متن نظر: