كد مطلب: 20494 26 آذر 1395 ساعت 19:56

تغییر محسوس در وضعیت مشتریان مخابرات

تلنا: بدهی های متعددی در استان ها و سازمان های مختلف وجود دارد که در این میان بخش بزرگی سهم دولت و سازمان های خدماتی و عمومی می شود،حال آنکه دریافت این ارقام می تواند کمک بسیاری به چرخه اقتصادی شرکت مخابرات داشته باشد.

 

به گزارش تلنا، بابک تراکمه عضو هیات مدیره مخابرات با اشاره به ایجاد معاونت امور مشتریان در شرکت مخابرات،اظهار کرد:شرکت مخابرات ایران در استان ها وشهرهای مختلف بیش از هفت هزار مرکز دارد که قطعا ارتباط دائم و مستمر با تمامی این مراکز امکان پذیر نبوده و بر همین اساس ممکن است گاه ناهماهنگی هایی ایجاد شود.
وی ادامه داد:با توجه به اهمیت ویژه ای که در ره نگاشت پنج ساله مخابرات برای مشتریان دیده شده قرار بر آن است که برای رفع این مشکلات در معاونت امور مشتریان شاخص گذاری و برنامه ریزی های متعدد صورت گیرد تا مشکلات مشترکان مخابرات به بهترین نحو حل و برطرف شود .
وی گفت:با ایجاد معاونت امور مشتریان پیش بینی می شود ظرف شش ماه آینده تغییرات محسوسی در وضعیت و میزان رضایتمندی مشترکان شاهد باشیم.

عضوهیات مدیره مخابرات در بخش دیگری از صحبت های خود نیز به موضوع بدهکاری مردم و دولت به مخابرات پرداخته و در پاسخ به سوالی در این خصوص عنوان کرد: طبیعتا بدهی های متعددی در استان ها و سازمان های مختلف وجود دارد که در این میان بخش بزرگی سهم دولت و سازمان های خدماتی و عمومی می شود،حال آنکه دریافت این ارقام می تواند کمک بسیاری به چرخه اقتصادی شرکت مخابرات داشته باشد.
تراکمه در بخش پایانی صحبت های خود نیز به میانگین رقم قبض های تلفن ثابت اشاره کرد و گفت: پس از تغییرات صورت گرفته در تعرفه های تلفن ثابت، میانگین قبض های تلفن ثابت در استان تهران حدود 9 هزار تومان و در استان های مختلف رقمی بین 5 هزار تا 5500 تومان بوده است که البته باید توجه داشت این رقم تنها مربوط به هزینه های تلفن ثابت بوده و بحث اینترنت را در بر نمی گیرد.

 

نظرات بازدیدکنندگان:

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیکی :
وب سایت:
* متن نظر: