كد مطلب: 2265 22 دی 1387 ساعت 11:59

ایرانسل به دنبال SLA

انعقاد قرارداد SLA نیازمند تعیین تعرفه آن در سازمان تنظیم مقررات بوده و این كار به دلیل رده های مختلف آن از پیچیدگی برخودار است.

 



انعقاد قرارداد SLA نیازمند تعیین تعرفه آن در سازمان تنظیم مقررات بوده و این كار به دلیل رده های مختلف آن از پیچیدگی برخودار است.



مهندس تاج الدینی، مدیركل طرح و مهندسی سیستم های انتقال شركت ارتباطات زیرساخت، در گفت و گو با سیتنا، اظهارداشت: SLA باید در هر بخشی از زیرساخت از جمله در بخش انتقال تبیین و اعمال شود.
وی در پاسخ به این سوال كه آیا در حال حاضر قرارداد SLA در شركت زیرساخت با مشتری ها منعقد می شود یا خیر؟ گفت: هنوز به صورت كامل این اتفاق نمی افتد به دلیل اینكه تعرفه آن باید توسط سازمان تنظیم مقررات بررسی و تعیین شود.
تاج الدینی خاطرنشان كرد: البته تعیین تعرفه هر یك از رده های SLA كار پیچیده ای است.
وی افزود: با حضور اپراتور سوم و جدی تر شدن درخواست های اپراتور ایرانسل به طور حتم نهایی شدن SLA ضروری می شود.
تاج الدینی با بیان اینكه SLA به هر سرویس دهنده ای می تواند تعلق یابد اظهار داشت: هر شبكه ای باید برای SLA امضا كردن امكانات فنی مناسب با آن را به وجود آورد و به موازات آن شبكه های هوشمند به وجود آیند كه براساس تعهدی كه به مشتری می دهد بتوانند به آن عمل كنند.

 

نظرات بازدیدکنندگان:

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیکی :
وب سایت:
* متن نظر: