كد مطلب: 2792 14 اسفند 1387 ساعت 11:26

چهارمین همایش رؤسای شعب استان تهران برگزار شد

تلنا- چهارمین همایش رؤسای شعب استان تهران با حضور اعضای هیأت مدیره، جمعی از مدیران ستادی و تمامی رؤسای شعب استان تهران با رویكرد بررسی عملكرد و ارتقاء سطح خدمت به مشتریان و بهره‌گیری از تجارب همدیگر جهت نیل به اهداف سپرده‌ای و برنامه‌های عملیاتی بانك در محل سالن كنفرانس برگزار شد.

 

تلنا- چهارمین همایش رؤسای شعب استان تهران با حضور اعضای هیأت مدیره، جمعی از مدیران ستادی و تمامی رؤسای شعب استان تهران با رویكرد بررسی عملكرد و ارتقاء سطح خدمت به مشتریان و بهره‌گیری از تجارب همدیگر جهت نیل به اهداف سپرده‌ای و برنامه‌های عملیاتی بانك در محل سالن كنفرانس برگزار شد.
آقای خدارحمی عضو هیأت مدیره پست‌بانك ایران در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: پست‌بانك ایران نقش بسیار مؤثری در پرداخت سود سهام عدالت روستاییان داشته و این حاكی از توان و ظرفیت شبكه است و باید باور داشته باشیم كه مجموعه همكاران افرادی صدیق، توانمند بوده و تماماً‌خود را خدمت‌گذار مردم می‌دانند.
وی‌با تأكید بر اینكه تمامی شعب باید برنامه‌ریزی در خصوص بررسی و مقایسه خود با سایر شعب را در فعالیت‌های روزانه خود داشته باشند تا اتفاقات جدیدی ایجاد شود گفت: همه همكاران شعبه تلاش در جهت جذب مشتری و رضایت آنان را با ارائه خدمات مناسب و رفتار درست مورد توجه داشته باشند و مشكلات و نقیصه‌های موجود در زمینه‌ ملزومات و سیستم‌ها در شبكه نباید تحت هیچ شرایطی مشتریان را دلخور نماید چرا كه روند موفقیت هر مؤسسه مالی و بانكی استفاده از روش‌های صحیح و نحوه برخورد درست با مشتریان است و پاسخگویی به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان نیز بسیار مهم و همواره مورد توجه قرار گیرد.
آقای خدارحمی افزود: امیدوارم با روحیه همكاری و احساس مسئولیت بیشتر تمامی همكاران بتوانیم در نیل به جایگاه اصلی بانك موفق باشیم و كنترل مستمر ATM در ایام نوروز را به طور جدی پیگیری نماییم تا مشتریان بانك به مشكل بر نخورند و اطلاع رسانی لازم در زمینه افزایش ساعات كار شعب و ایام تعطیل به مشتریان در دستور كار قرار گیرد.
عضو هیأت مدیره بانك اظهار داشت: مدیران مناطق ظرف هفته آینده وضعیت دفاتر خدمات بانكی حوزه خود را مورد بررسی قرار دهند، مطالبات معوق بطور جدی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد، علل پیشرفت شعب موفق مشخص و تبیین شود، همایش‌های سال آتی بر اساس موضوع و بطور مستمر از سوی دبیرخانه در دستور كار قرار گیرد، حضور رؤسای ادارات كل در همایش‌های آتی جهت تبیین اهداف حوزه خود و پاسخگویی به رؤسای شعب مورد توجه باشد.
در ادامه این گردهمایی مهندس هراتیان نژادی عضو هیأت مدیره پست‌بانك ایران نیز در سخنانی گفت: طی سال 87 در زمینه ‌IT اقدامات خوب و اتفاقات بسیار ارزنده‌ای در بانك روی داده است ازجمله تهیه نرم‌افزار جامع جهت استفاده دفاتر خدمات بانكی سطح كشور می‌باشد كه بخش مهمی از حجم كار شعب را كاهش خواهد داد و خدمات ITبه صورت on line خواهد بود. مهندس هراتیان نژادی افزود: یكی از رویدادهای مهم در زمینه IT پورتال سازمانی است كه مطابق با رویه‌های مناسب در زمینه pos و خدمات كارت انجام شده و بزودی آثار مثبت و ارزشمند این اقدامات نمایان خواهد شد.
وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: معمولاً در هر تغییر و تحول و حركت‌ بنیادین بدواً نقیصه و مشكلات بروز می كند كه باید در مدت زمان كوتاه نسبت به رفع نقایص اقدام شود وی آمادگی خود و مجموعه همكاران حوزه فناوری و اهمیت پاسخگویی به سؤالات و خواسته‌های آنان اعلام داشت.
آقای قبادی‌زاده عضو هیأت مدیره نیز در این گردهمایی با اشاره به فعالیت‌های روبه رو رشد بانك گفت: تك تك شعب بانك مستقل از كل مجموعه یك بانك تلقی می‌شوند كه با ریسك‌های متفاوت و مختلفی اعم از اعتباری، وصول و مطالبات، ساماندهی و ایمنی شعبه روبه‌رو هستند و اگر 10 درصد منابع در یك بانك از دست برود بانك باید به بانك مركزی جریمه پرداخت كند.
وی‌افزود: تقویت تعلق سازمانی باعث می‌شود تا توانایی‌های نیروهای انسانی را بهتر بشناسیم و همپای سایر بانك‌های بزرگ كشور قدم برداریم.
عضو هیأت مدیره بانك با تأكید بر جذب منابع از طریق ارائه خدمات اظهار داشت: با ارائه خدمات متنوع و بهینه می‌توانیم مشتریان را به صورت دائم در بانك حفظ و نگهداری كنیم.
آقای قبادی‌زاده پرداخت سود سهام عدالت را در حد توان شبكه بانك معرفی كرد و گفت: وجود نرم‌افزار به عنوان یك پدیده جدید رویكرد تجلی اندیشه بانكداری و افتخاری بزرگ برای پست‌بانك ایران است.
عضو هیأت مدیره در پایان خاطر نشان كرد: وجود حساب‌های مالی شفاف نشانگر عملكرد مثبت بانك بود كه توانستیم به عنوان دومین بانك گزارش عملكرد مالی را به مجمع ارائه دهیم.

 

نظرات بازدیدکنندگان:

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیکی :
وب سایت:
* متن نظر: