كد مطلب: 3007 17 فروردین 1388 ساعت 10:34

چگونه در مناقصه های مخابرات برنده می شوند!

تلنا- اعلام نتیجه‌ی مناقصه‌ای كه تحت عنوان شبكه تجمیع و دسترسی توسط شركت مخابرات ایران در استان ... برگزار شده بود به زمان دیگر موكول شد .

 

تلنا- اعلام نتیجه‌ی مناقصه‌ای كه تحت عنوان شبكه تجمیع و دسترسی توسط شركت مخابرات ایران در استان ... برگزار شده بود به زمان دیگر موكول شد .

طبق اطلاعات بدست آمده brand شركتی قرار بود در مناقصه پیروز باشد ... است ! تفاوتی هم نمی كند این brand با شركت گ . در مناقصه حضور یابد یا از طریق كنسرسیوم . جالب آنكه مشاور IT استان یكی از نمایندگان فروش این brand است كه همراه با شركایش هر سال بایك شركت برای فروش این برند و تنها در این استان در مناقصات شركت می‌كند .
روش برنده شدن این برند نیز به این صورت است كه شركت های دیگر را با اشكال تراشی هایی از قبیل عدم كیفیت حذف می كنند و یا با ارائه آمار غیر واقعی در خصوص تجهیزات جانبی ، passive و كابل ها ، شرایطی را فراهم می‌كنند كه brand مذكور در شرایط مساوی با دیگر brand ها قرار نگرفته تا نهایتا پیروز شود .
با بروز شایعاتی مبنی بر اعمال نظر در مناقصه و وجود پرونده هایی دال بر سوء استفاده های قبلی یكی از آقایان ، اعلام برنده مناقصه به زمان دیگری موكول شد . به دنبال این قضایا شركت كننده گان در مناقصه تقاضای شركت در جلسه بازگشایی پاكات و اطلاع یافتن از طریقه امتیاز دهی با حضور نمایندگانی بی طرف و خبره از شركت مخابرات ایران كرده اند .
 

نظرات (3)
كارشناس 23 فروردین 1388 ساعت 17:29

همیشه بازنده با این جور شایعه پراكنی ها خودش و كارش رو توجیه میكنه. اگه برند زوركی سیسكو ، باشه نوش جون هر مشاوری كه شریك سود كاره. و وای به حال این مملكت اگه پای هواوی و زد تی ای توی دیتا هم باز بشه

بدون نام 21 فروردین 1388 ساعت 19:58

یىس

بدون نام 17 فروردین 1388 ساعت 12:51

لااقل اسم برند را ذكر می كردید. اگر برندهای چینی (هواووی و زد تی ای) را با این روش حذف كردند، واقعا كه كار درستی كردند. چرا كه مشكل فنی دارند.

نظرات بازدیدکنندگان:

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیکی :
وب سایت:
* متن نظر: