كد مطلب: 20736
تاريخ انتشار: 20 شهریور 1397 ساعت 14:14
چاپ چاپ

نخبگان برندسازی آینده ایران فارغ‌التحصیلی خود را جشن گرفتند

تلنا: نخستین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان نخبه آکادمی برند ایران، با حضور جمعی از اساتید و فرهیختگان علم برند برگزار شد.

به گزارش تلنا؛ دکتر شهریار شفیعی بنیان گذار و مدیر علمی آکادمی برند ایران طی سخنانی در این مراسم با اشاره به ضرورت آموزش حرفه ای در حوزه برند در کشور گفت: پیش از شکل گیری آکادمی برند، مباحث تخصصی مانند IMBC، رضایت مشتریان، FMCG branding و مباحث برندسازی در مراکز خرید در قالب کنفرانس هایی برگزار و حتی اهمیت مقوله برند نیز مطرح می شد در حالیکه خلاء دانش تخصصی و متخصصان حوزه برندسازی به شدت وجود داشت؛ هنوز متخصصان به اندازه ای که این موضوع اهمیت داشت، رشد نکرده بودند و نتیجه آن ورود افراد فاقد صلاحیت در این عرصه بود.


وی افزود: بنابراین به منظور کمک به رشد حوزه برندینگ و انتقال دانش برندآفرینی به صورت حرفه ای، از حدود 5 سال پیش تصمیم گرفتیم تا برای پرورش مدیران، متخصصان، کارشناسان، مشاوران و مدرسان برند، دوره های آموزشی را آغاز کنیم و به این ترتیب آکادمی برند ایران پایه گذاری شد.
به گفته شفیعی اگر در کشور، برندسازی توسعه نیابد ناچار خواهیم بود که خدمتگزار برندهای خارجی باشیم.
بنیان گذار آکادمی برند ایران تصریح کرد: تاکنون بیش از 200 دانش آموخته برندینگ در این آکادمی پرورش یافته اند که امروز شاهد درخشش فارغ التحصیلان نخبه هستیم.
در بخشی از مراسم، شاهین فاطمی بنیانگذار صنعت چرم درسا گفت: زمانی می توان کشوری کارآفرین داشت که درکی از کارآفرینی و ضرورت آن وجود داشته باشد و در همین راستا باید با اهمیت وجود برند آشنا شد.
وی با اشاره به اهمیت برندها و برندسازی در زمینه بهبود روند اقتصادی کشور تصریح کرد: برندها باعث مثبت شدن تراز اقتصادی کشور و پرچمدار شدن آن به لحاظ اقتصادی در جهان و همچنین با ایجاد سبک زندگی موجب می شوند تا بتوانیم فرهنگ خودمان را به دنیا معرفی و از تهاجم فرهنگی جلوگیری کنیم؛ برندها عامل ایجاد اشتغال می شوند و در همین راستا می توان دنیای بهتری را برای آیندگان رقم زد.
این مراسم با اهداء مدال و تندیس آکادمی برند و لوح یادبود به همراه ثبت عکس گروهی، از فارغ التحصیلان آکادمی برند در دوره های مدیریت برند(Brand MBA) و برندسازی در هتل،کافه،رستوران (HORECA BRANDING) و برندسازی پیشرفته(Post MBA) و تجلیل از آنان به همراه قرائت سوگندنامه خاتمه یافت.
شایان ذکر است آکادمی برند ایران با هدف رفع کمبود دانش تخصصی در میان دست اندرکاران و افراد اجرایی در حوزه برندسازی و برند آفرینی در کشور فعالیت می کند.


http://telna.ir/fa/content/20736 :لینک مطلب